Foto Banner Webshop-Eigenaar KeurOnline

Klachten afhandeling

 

Als een consument een klacht over uw webshop heeft verwijzen wij deze eerst door naar u.

Vind de consument de afhandeling van de klacht onvoldoende dan kan de consument deze bij ons indienen.

Dit kan niet anoniem gedaan worden, dit ter bescherming van valse klachten, ook kan KeurOnline op

deze wijze contact met de consument opnemen indien dat nodig mocht zijn.

De klacht wordt besproken met u en deze (eventueel met de oplossing) komt op uw privé pagina te staan, zodat er een controle is op eerdere klachten. Deze pagina is niet zichtbaar voor de consument.

Is de klacht dan nog niet opgelost kan de consument bij Geschilonline.nl een geschil aanmelden

voor € 14,95

 

Klachten formulier

 

Het klachtenformulier is tevens te gebruiken voor Webshop–Eigenaar om een klacht tegen KeurOnline in te dienen.

© KeurOnline Vlag NederlandEngelse vlag Gedragsregels KeurOnline © M-Sphere Webdesign