Foto Banner Webshop-Eigenaar KeurOnline

Geschillencommissie

Geschilonline: Specialist in het online oplossen van klachten en geschillen. Geschilonline.nl

 

Waarom is KeurOnline aangesloten bij de geschillencommissie Geschilonline?

Het aanbieden van een geschillencommissie is bedoeld om extra vertrouwen naar de consument uit te stralen. Hiermee krijgt de consument nog meer vertrouwen in uw webshop.

 

De consument krijgt hiermee kans om een geschil door een onafhankelijke geschillencommissie te laten beoordelen. Op deze manier willen wij meer kracht geven aan ons keurmerk naar de consument toe.

 

Geschilonline.nl maakt juridisch advies bereikbaar voor bedrijven.

Men kan bij hen terecht voor een eerste lijns juridisch advies. Dit geldt zowel voor Business–To–Business als Business–To–Consumer.

 

De aangesloten webshophouders kunnen tevens bij Geschilonline terecht voor onbeperkt eerstelijns juridisch advies. Elke zaak wordt eerst per email bij Geschilonline aangedragen. Kosten € 14,95

Een juridisch adviseur bestudeert elke vraag en zal een kort en bondig advies geven.

Indien nodig zal de juridisch adviseur telefonisch toelichting geven.

Dan weet men snel of men ‘een zaak’ heeft.

 

Als onafhankelijke Stichting is Geschilonline in staat een objectief juridisch advies tot stand te brengen.

De specialisten van Geschilonline zullen elke klacht en/of geschil van begin tot het einde online afhandelen.

De procedure die wordt gehanteerd om geschillen op te lossen hebben zij voor ondernemers zeer eenvoudig gemaakt.

 

 

© KeurOnline Vlag NederlandEngelse vlag Gedragsregels KeurOnline © M-Sphere Webdesign