Consument KeurOnline

Geschillencommissie

Geschilonline: Specialist in het online oplossen van klachten en geschillen. Geschilonline.nl

 

KeurOnline is aangesloten bij de geschillencommissie Geschilonline.

Wanneer u een klacht heeft over een bij KeurOnline aangesloten webshop dan adviseren wij u allereerst om contact op te nemen met de betreffende webshopeigenaar. In de meeste gevallen komt u samen met de webshopeigenaar tot een oplossing.

 

Mocht u er samen toch niet uitkomen dan kunt u uw klacht via het klachtenformulier van KeurOnline aan ons voorleggen. Mocht dit onverhoopt niet tot een oplossing leiden dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Geschilonline.nl

 

Geschilonline.nl maakt juridisch advies bereikbaar voor consumenten. Men kan bij hen terecht voor al uw juridische vragen, zowel voor Business-to-Business als Business-to-Consumer.

 

Elke zaak wordt eerst per email bij hen aangedragen. Kosten € 14,95

 

Een juridisch adviseur bestudeert elke vraag en zal een kort en bondig advies geven.

Indien nodig zal de juridisch adviseur telefonisch toelichting geven. Dan weet men snel of men ‘een zaak’ heeft.

 

Als onafhankelijke Stichting zijn zij in staat een objectief juridisch advies tot stand te brengen.

De specialisten van Geschilonline.nl zullen elke klacht en/of geschil van begin tot het einde online afhandelen.

 

De procedure die zij hanteren om klachten en geschillen op te lossen hebben zij voor consumenten zeer eenvoudig gemaakt.

 

 

© KeurOnline Vlag NederlandEngelse vlag Gedragsregels KeurOnline © M-Sphere Webdesign