KeurOnline | Consument | Klachtenformulier

Klachtenformulier

Wanneer u een klacht heeft over een Webshop of Website dat ons Keurmerk heeft probeer eerst met deze Webshop of Website tot een oplossing te komen, soms is een mail al voldoende. Ondanks dat KeurOnline periodiek de aangesloten Webshops of Websites controleren op de gestelde Gedragsregels en voorwaarden, kan het natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft. Dit is zeer spijtig. Wij zullen contact opnemen met de desbetreffende Webshop of Website om te bekijken of de klacht terecht is en op welke manier de klacht kan worden opgelost. Na het invullen van dit formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Dit formulier is ook te gebruiken voor klachten over KeurOnline.

*Naam:
*Straat en nummer:
*Postcode:
*Woonplaats:
*Telefoonnummer:
*E-mailadres:
*Sitenaam:
*Siteadres:
*Omschrijving klacht:
*Verificatie:   Captcha
 

 

Keurmerk KeurOnline voor Webshop (B2B) of Website.

€ 125,– excl. btw per jaar.

Geen aanmeld kosten.

Geen omzet gegevens nodig.

Goedgekeurd en erkend

door de Raad van Accreditatie/Consuwijzer

 

 

Keurmerk voor Webshop

Keurmerk B2B Webshop

Keurmerk voor Website