KeurOnline | Consument | Klachten afhandeling

 

Klachten afhandeling

 

 

Heeft u een klacht over een Webshop die een Keurmerk heeft van KeurOnline, kunt u op onderstaande manieren uw klacht indienen:

1. Probeer eerst met deze Webshop tot een oplossing te komen, soms is een mail al voldoende. Ondanks dat KeurOnline periodiek de aangesloten Webshops controleert op de gestelde Gedragsregels, kan het natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft.

2. U kunt via het klachten formulier uw klacht indienen. Wij zullen contact opnemen met de desbetreffende Webshop om te bekijken of de klacht terecht is. En op welke manier de klacht kan worden opgelost. Na het invullen van dit formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Dit formulier is ook te gebruiken voor klachten over KeurOnline.

3. Komt u er met de Webshop niet uit of bent u het niet eens met het antwoord kunt u een geschil indienen.

 

 

 

KeurOnline ©

 

Keurmerk KeurOnline voor Webshop (B2B) of Website.

€ 125,– excl. btw per jaar.

Geen aanmeld kosten.

Geen omzet gegevens nodig.

Goedgekeurd en erkend

door de Raad van Accreditatie/Consuwijzer

 

 

Keurmerk voor Webshop

Keurmerk B2B Webshop

Keurmerk voor Website