KeurOnline | Business To Business | Klachten afhandeling

 

Klachtenafhandeling

 

 

 

Als een consument een klacht over uw Webshop heeft verwijzen wij eerst door naar u.

Vind de consument de afhandeling van de klacht onvoldoende dan kan de consument deze bij ons indienen.

Dit kan niet anoniem gedaan worden, dit ter bescherming van valse klachten, ook kan KeurOnline zo contact met de consument opnemen indien dat nodig mocht zijn.

De klacht wordt besproken met u en deze (eventueel met de oplossing) komt op uw privé pagina te staan, zodat er een controle is op eerdere klachten. Deze pagina is niet zichtbaar voor de consument.

Het klachtenformulier is tevens te gebruiken voor Business–To–Business klanten om een klacht tegen KeurOnline in te dienen.

 

 

 

KeurOnline ©

 

Keurmerk KeurOnline voor Webshop (B2B) of Website.

€ 125,– excl. btw per jaar.

Geen aanmeld kosten.

Geen omzet gegevens nodig.

Goedgekeurd en erkend

door de Raad van Accreditatie/Consuwijzer

 

 

Keurmerk voor Webshop

Keurmerk B2B Webshop

Keurmerk voor Website